Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. Gwarancja dla Przedsiębiorstw to 12 miesięcy, a dla Klientów indywidualnych to 24 miesiące licząc od daty sprzedaży produktów. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym biurem handlowym.
Programem "25 lat gwarancji" objętę sa sprężyny materacy z serii Prestige oraz Latex z wyłączeniem modeli HIT.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 664 408 000.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół szkody, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@studiomaterace.pl lub telefonicznie: 664 408 000. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Konsumenci mają prawo odstąpić od umowy kupna - sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, pod warunkiem, że towar nie został zamówiony na specjalne życzenie klienta tj. towar pod zamówienie, niestandardowy rozmiar, pokrowiec itp. Towary zamówione na specjalne życzenie nie podlegają zwrotowi.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować PTM Sp. z.o.o. z siedzibą w: 32 - 600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 61, tel.: 664 408 000, e-mail: sklep@studiomaterace.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednorazowego Oświadczenia (np. pismo wysłane drogą pocztową, faksem lub pocztą elektroniczną) i przesłać towar na w/w adres na własnt koszt.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży towaru zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia zwrotu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu dokładnie takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy na adres: PTM Sp. z .o .o. z siedzibą w 32 - 600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 61, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany jeżeli Państwo odeślą lub dostarczą rzecz przed upływem terminu 14 dni.
W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,termin 14 dni liczy się od momentu w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- ADRESAT: PTM Sp. Z o. o. z siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 61, tel.:+48 664 408 000, e-mail:sklep@studiomaterace.pl
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*), umowy dostawy następujących rzeczy(*), umowy polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*), świadczenie następującej usługi(*): .................................... ,
- Data zawarcia umowy/odbioru(*):........................................................................ ,
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)/nazwa firmy(*):......................................................... ,
- Nr konta, na które dokonać zwrotu środków:......................................................... ,
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej): .................................. ,
- Data: ..................................... .
(*)- Niepotrzebne skreślić.